tirsdag 13. april 2010

siste skriverier i gammel blogg!!;)

da jeg akkurat hadde srevet nytt blogginnlegg når jeg plutselig fant ut jeg skulle bytte blogg legger jeg også inn dette her på nye bloggen;) hihi stas med no nytt, uansett om det bare er blogg;)

i dag er valpene 2 uker og to dager!
begge har åpnet øynene og vil gjerne prøve å komme seg ut av kassa!!
de lager masse lyd og begynner å gå selv om det ikke er mange skrittene om gangen!;)
men det skjer og det går fort! synes jeg ser forskjell for hver dag som går!!;)


I dag har jeg også bestilt time til øyelysing og vaksiner av valpene, det er jo en stund til men den kjennes ok å ha det å orden i alle fall!;)

I går klarte tilogmed jeg og tanja å stikke oss av en tur så vi fikk trent litt agility! Kira får være hjemme litt til med valpene men jeg tror hun synes det var litt urettferdig at jeg og tanja dro men hun var hjemme sammen lars og fikk godis så da gikk det vel bra likevel;)

i dag er det knallvær også så vi har vært mye i hagen og lekt og jeg tror kira synes det er veldig deilig med en liten pause når valpene sover!;)

vet det er fler som følger bloggen og valpene og ønsker fler bilder! jeg kløner litt med siden innimellom og sliter med å få bildene "små" nok så jeg får fler på en side! men for alle dere som har facebook kan dere gjerne legge meg til der for der er det lettere å legge ut da jeg kan laste rett opp fra mobilen!;)

så gjør gjerne det om dere vil, jeg ligger under Ida Asbjørnslett om ikke dere finner meg kan dere bare legge en beskjed i bloggen så skal jeg legge til dere! der har jeg begge valpekjøperne også så det ble liksom lettere å gjøre det på den måten;)

ellers skal jeg prøve å legge ut nye bilder hver uke;)
(OG JEG PRØVER MEG PÅ NY BLOGG FOR Å SE OM DET BLIR LETTERE;)



håper alle kooooser seg ute i solen med hundene sine, GOD VÅR til alle sammen!!

klem fra oss;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar