fredag 16. april 2010

valpene!

blir en liten kort blogg i dag!;)
valpene er på vei ut av kassa og det er kjempegøy!
kari har bestemt seg for at hannen skal hete flax siden vi synes det var så flax at det i det hele tatt kom en hanne og at han var blue merle! ikke det at det var det viktigste men det var den fargen hun mest hadde ønsket seg!
som mange av dere vet er det petter norodlien som skal ha tispen og han kommer på besøk for første gang i morgen! det skal bli kjempespennende at han også får hilse på sin nye hund for første gang! hun skal få hete noe så spesielt som sex. men et spesielt navn til en spesiell person blir bra og det skal bli morro og se om noen år på konkurranse at petter løper rundt på banen og roper sex;)
bakgrunnen var at jeg opprinnelig ville kalle alle valpene navn etter drinker og la ut en del forslag! så hadde det seg sånn at på nyttårsaften var vi hos magne og paula og der kom jo selvfølgelig forslaget om drinken sex on the beach;)
siden det kun ble to valper har kjøperne selv fått være med å bestemme da jeg ikke følte at det var nødvendig at det måtte være ett tema derfor valgte jeg og kari og bytte, så hannen kommer til å hete canidae`s lucky number one siden han er kennelens førstefødte;) lille frøken sex vil beholde sitt drink navn caidae`s sex on the beach;) jeg tror det blir bra og at de kommer til å passe sine navn selv om sex sikkert ikke kommer til å få så mye sex da hun skal være petters konkurranse hund, men jeg tror det blir bra for petter å ha sex hjemme (hihi og hjepes hvor mange morsomme kommentarer vi har fått til av det navnet;)
petter foralte at når han har bestilt hotell for kurs fremover har han bestilt rom med muligheter for sex;) den er fin synes jeg!

uansett er det to flotte valper, ivrige og fine og de kommer til å få gode hjem begge to! det setter jeg stor pris på å vite og jeg gleder meg til å kunne følge de fremover;) skal snart få ut fler bilder også men huff a det tar tid;)

klem fra oss jentene + lille sex og flax;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar